بیا تو خیلی خوشت میاد

خالی بستم هیچی توش نیست

بیا تو خیلی خوشت میاد

خالی بستم هیچی توش نیست

فال

سلام دختر کولی بگیر فالم را           که عشق مثل همیشه گرفته حالم را    

به روی چشم غزل های من قدم بگذار  مگر

 که بشکنی این بغض دیر سالم را

مدام حسرت پرواز بر دلم جاریست           بگیر ای نفست گرم - زیر بالم را

طنین باد میان درختها پیچید                  و ریخت روی زمین سیبهای کالم را

قرار بود که سنگ صبور من باشی            قرار بود بپرسی حالم را

کسی که به پرسشم از دل نخواهد داد  مگر که چشم تو پاسخ دهد سوالم  را

دلت شکسته مباد بیا تماشا کن          شبانه های من -این گریه های لالم را

بیا که از نفست جان تازه میگیرم             بیا بهار من آسوده کن خیالم را

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد