بیا تو خیلی خوشت میاد

خالی بستم هیچی توش نیست

بیا تو خیلی خوشت میاد

خالی بستم هیچی توش نیست

چگونه میتوانیم از عصبی شدن پرهیز کنیم؟

بستگی دارد که چگونه با مسائل کنار بیایید. هیچوقت به خود

نگویید: من هرگز نمی توانم احساس راحتی کنم  و از زندگی  ام

لذت ببرم  مگر انکه ....همین حالا احساس راحتی کنید و از

زندگیتان لذت ببرید .

مرتبا از خود بپرسید: از این مسئله چه درسی دارم می آموزم؟

ما هرگز نمی توانیم زندگی خود را در بطری های کوچک و پاکیزه به

سر آوریم.

آدمها به خوشبختی همچون تصویری دور و دست نیافتنی نگاه

میکنند   مثل گم شدگان یک کویر بی آب و علف  که در دوردستها

 سرابش می ابینند به نام خوشبختی و می گویند: اگر  فقط بتوانم

خودم را به آنجا برسانم دیگر خوشبخت خواهم بود . این نوع آدمها

درحقیقت به خود میگویند : ما فعلا نمی توانیم خوشبخت باشیم

چون داریم مثلا حمام را تعمیر  می کنیم و اما ماه آینده....

و ماه آینده چون بچه ها سرما خورده اند   یا کربه میخواهد بزاید و  یا

فک و فامیل ها برای اطراق میخواهند بایند  و.. 

باز هم نمی توانند خوشبخت باشند و قرار خوشبختی موکول

میشود به ماه آینده!

خوشبخت باشید.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:35 ق.ظ http://rue.blogsky.com

سلام نیلوفر جوون
ممنون از اینکه به وبلاگم اومدی و وقت گذاشتی و نظر دادی
میدونی کاش منم اون اول همینکارو میکردم اما افسوس که اون خودش طور دیگه ای خواست..گرگی در پوستین میش بود...ومن ساده ...و بهش اونقدر اعتماد داشتم و ازش یه بت ساختم...اما افسوس....نمیدونم چی بگم که هنوز باورش واسم محاله...
واسم دعا کن
دلت شاد

سلام دوست گلم
نمی دونستم که نظرم بهت رسیده خوشحال شدم
دوست خوبم من درست تو موقعیت شما قرار گرفتم و از این مرحله سخت جون سالم بدر بردم .
عزیزم هر موقع هر احساس ناراحتی یا غم یا ... کردی برام بنویس تا تجربه مقابله با اون مسئله رو در اختیارت بذارم .
بهت پیشنهاد میکنم کتاب راز شاد زیستن رو بخونی
دوست من حقیقت شیرینه مثل عسل
تلخه مثل زهر
سخته مثل سنگ خوردن
تو زندگی هر کس یه معمایی هست یک چرای بزرگ
که هر کس اونو پیدا نکنه باخته بپا نبازی .
شب و روز در انتظار شادیت میشینم دوست دارم دفعه بعد که سراغ وبلاگت میرم از غم جیزی ننوشته باشی .
دوست دارم دوست من .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد