بیا تو خیلی خوشت میاد

خالی بستم هیچی توش نیست

بیا تو خیلی خوشت میاد

خالی بستم هیچی توش نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
بوسه سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.b0se.blogsky.com

سلام
درست اومدم؟
اینجا باید نظر داد؟

آها ok پس من یه نظر دارم
به نظر من تعداد یادداشت های تویه صفحه اول رو بیشتر از ۵تا نکنید.
این جوری وبلاگ خوشکلتون خوشکلتر می شه.
موفق باشی دوست گلم.
عکسی که گذاشته بودی هم خیلی قشنگ بود

متشکر از نظرت و ممنون از توصیه شما سی میکنم همینکار را کنم

سلام . .. سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:32 ب.ظ

عکس قشنگیه . یاد یه خاطره افتادم که هیچ وقت نشد که بشه . میدونی چی ؟ شمال !

شاید یه روز بشه که بشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


هیچکس نمیدونه!!!!!!!!!!!
اگه بشه عجب روزگاری میشه برای نیلوفر مرداب!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد