بیا تو خیلی خوشت میاد

خالی بستم هیچی توش نیست

بیا تو خیلی خوشت میاد

خالی بستم هیچی توش نیست

دل من دست وردار

دل من دست وردار           دیگه بسه انتظار

    دیگه هی اسمشو               تو به یاد من نیار

             اون دیگه نمیاد                      عمرتو هدر نکن

 دل من  !  دل من          منو دربه در نکن

دل من بسه آخه اون که تو می خوای دیگه نمیاد .

باید بدونی که یه روزی دوباره اون اگه بیاد

انوقت میبینی اونم دیگه حتی تو رو نمیخواد

دل من    اینجوری   آخه تنها میمونی .

دل من غم تو  واسه من خیلی سخته

میدونم تنهایی آخه تنهایی سخته

دل من اگه ما عشقو از سر نگیریم

یه روزی د و تایی از تنهایی میمیریم

دل من اون دیگه نمیاد

بهتره عاشق بشیم باز دوباره من و تو .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد